PRZETARG NA ODBIOR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADOW KOMUNALNYCH POWSTAJACYCH NA TERENIE GMINY WINSKO

(UNIEWAZNIENIE) PRZETARG NA ODBIOR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADOW KOMUNALNYCH POWSTAJACYCH NA TERENIE GMINY WINSKO

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

UNIEWAZNIENIE

Załączniki do SIWZ:

«  Zalacznik nr 1 – Formularz ofertowy dla czśćci 1

«  Zalacznik nr 1 – Formularz ofertowy dla czśćci 2

«  Zalacznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp

«  Zalacznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art.24 Pzp

«  Zalacznik nr 4 – Oświadczenie osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 pkt 2 Pzp

«  Zalacznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust.2 pkt 5

«  Zalacznik nr 6 – Wzór umowy dla czśćci 1 i 2

«  Zalacznik nr 7 – Rodzaje odpadów wg klasyfikacji kodów

«  Zalacznik nr 8 – Wykaz aptek, w których przyjmowane są leki przeterminowane

«  Zalacznik nr 9 – Wykaz pojemników wg lokalizacji

«  Zalacznik nr 10 – Rozmieszczenie pojemników typu igloo tzw. gniazda

«  Zalacznik nr 11 – Wykaz ilościowy nieruchomości zamieszkałych wg miejscowości

«  Zalacznik nr 12 – Wzór harmonogramu wywozu odpadów

«  Zalacznik nr 13 – Wzór zawiadomienia o niedopełnieniu obowiązku

«  Zalacznik nr 14 – Wzór protokołu wykonania usługi

«  Zalacznik nr 15 – Wykaz świetlic

«  Zalacznik nr 16 – Wykaz przystanków autobusowych

«  Zalacznik nr 17 – Wykaz ilościowy pojemników i worków

«  Zalacznik nr 18 – Upoważnienie do przeprowadzenia kontroli

Zalaczniki do wzoru umowy dla części 1:

«  Załącznik nr 1 – Wykaz ilościowy nieruchomości

«  Załącznik nr 2 – Rodzaje odpadów wg klasyfikacji kodów

«  Załącznik nr 3 – Wykaz aptek, w których przyjmowane są leki przeterminowane

«  Załącznik nr 4 – Wykaz pojemników wg lokalizacji

«  Załącznik nr 5 – Rozmieszczenie pojemników typu iglo

«  Załącznik nr 6 – Wzór harmonogramu wywozu odpadów

«  Załącznik nr 7 – Wzór zawiadomienia o niedopełnieniu obowiązku

«  Załącznik nr 8 – Wzór protokołu wykonania usługi

«  Załącznik nr 9 – Wzór protokołu wykonania dostawy

Załączniki do wzoru umowy dla części 2:

«  Załącznik nr 1 – Wykaz świetlic

«  Załącznik nr 2 – Wykaz przystanków autobusowych

«  Załącznik nr 3 – Wykaz aptek, w których przyjmowane są leki przeterminowane

«  Załącznik nr 4 – Wzór protokołu wykonania usługi

«  Załącznik nr 5 – Wzór protokołu wykonania dostawy

«  Załącznik nr 6 – Wzór umowy dla części I

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016-01-12
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marek Strzelecki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 marca 2016 20:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1007
18 maja 2016 20:21 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.
18 maja 2016 20:20 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.
18 maja 2016 20:14 (Marek Strzelecki) - Zmiana treści zakładki.